Μπομπονιέρες | Μπομπονιέρες γάμου | Μπομπονιέρες βάπτισης // Αμέα,Amea,παιδιά Αμέα, Μη κερδοσκοπικό σωματείο στέγη ελπίδας τα χαρούμενα παιδιά

 

Μπομπονιέρες | Μπομπονιέρες γάμου | Μπομπονιέρες βάπτισης Αμέα, Μη κερδοσκοπικό σωματείο στέγη ελπίδας τα χαρούμενα παιδιά


Διατροφή για παιδιά: Σούπερ τροφές για μικρούς ήρωες

Μπορεί το fast food να φαντάζει σαν μια εύκολη λύση για τους πολυάσχολους γονείς, όμως μια τέτοια συνήθεια στερεί από το παιδί τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία.

περισσότερα...

Η διατροφή των παιδιών θα πρέπει να είναι πλήρης σε μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, ενώ ιδιαιτέρως σημαντική για την ανάπτυξή τους είναι η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου, ψευδαργύρου και σιδήρου. Επομένως, η ποικιλία στις τροφές σε συνδυασμό με τον υγιεινό τρόπο μαγειρέματος είναι ο μαγικός συνδυασμός.

Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές που δεν θα πρέπει να λείπουν από το παιδικό διαιτολόγιο; Οι απαραίτητες πρωτεΐνες Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την σωστή… διάπλαση των παίδων (και όχι μόνο), επομένως τροφές όπως το κρέας, το ψάρι, το αυγό, το κοτόπουλο και τα όσπρια θα πρέπει να κατέχουν κυρίαρχη θέση στη διατροφή τους.

Συγκεκριμένα το ψάρι είναι πλούσιο σε Βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή όραση, ενώ ο σίδηρος που βρίσκεται στο κρέας δεν χρειάζεται απλά για να διακρίνονται τα παιδιά στη γυμναστική, αλλά και για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στον οργανισμό. Τα όσπρια, περιέχουν επίσης πρωτεΐνες όπως τα ζωικά τρόφιμα, αν και χαμηλότερης βιολογικής αξίας, καθώς και φυτικές ίνες και άμυλο για ενέργεια. Γαλακτοκομικά προϊόντα Τα γαλακτοκομικά προϊόντα πράγματι αποτελούν μία βασική πηγή θρεπτικών συστατικών, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο και ο φώσφορος τα οποία συμβάλλουν στη σωστή ανάπτυξη του οργανισμού και στο «χτίσιμο» γερών και υγιών οστών.

Παράλληλα, βοηθούν στην επίτευξη της μέγιστης οστικής μάζας, συντελώντας στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και της οστεοπενίας στη μετέπειτα ζωή. Πέρα από το πλήρες γάλα, το οποίο αποτελεί βασικό, καθημερινό στοιχείο στη παιδική διατροφή, εξίσου θρεπτικό είναι το γιαούρτι και το τυρί. Δημητριακά Τα δημητριακά (ιδιαίτερα τα ολικής άλεσης) περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες που δίνουν ενέργεια, φυτικές ίνες που προάγουν τον κορεσμό και συμβάλλουν στην λειτουργία του εντέρου και μπόλικες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σε μικροθρεπτικά συστατικά.

Δυστυχώς, πολλά από τα δημητριακά που υπάρχουν στο εμπόριο, ειδικά αυτά που απευθύνονται στα παιδιά, περιέχουν αρκετή ζάχαρη και δεν είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Μια καλή επιλογή είναι οι νιφάδες βρώμης (κουάκερ) που δεν περιέχουν ζάχαρη και αλάτι και σε συνδυασμό με γάλα χαμηλών λιπαρών, μέλι ή μπανάνα και ξηρούς καρπούς μπορούν να δώσουν μια ιδανική εναλλακτική για θρεπτικό πρωινό.

http://www.in2life.gr/wellbeing/nutrition/article/313779/diatrofh-gia-paidia-soyper-trofes-gia-mikroys-hroes.html



Μπομπονιέρες | Μπομπονιέρες γάμου | Μπομπονιέρες βάπτισης Αμέα, Μη κερδοσκοπικό σωματείο στέγη ελπίδας τα χαρούμενα παιδιά

 

Web Design and Hosting by Galaxynet | 2010 All rights reserved